Frakt og retur

Vår leveringstid er normalt 2-4 virkedager. Leveringstiden regnes fra dagen etter at du la inn bestillingen, forutsatt at vi har varen på lager.


Hvor blir pakken min levert?
Sendinger med verdi under 2000kr vil bli levert i postkassen din. Sendinger over 2000kr i verdi sendes til post i butikk.

 
Hvordan sender jeg i retur?
Dersom du ønsker å returnere din bestilling, må du ta kontakt med vår kundeservice eller skrive en forklaring om retur årsak og legge ved pakken når du returnerer.

Send til:

Silkemyk AS
Barbros gate 11
4550 Farsund

Frakt må dekkes av deg.
PS: Husk å send varen i retur med sporingsnummer.

Du har 14 dagers angrerett.

Det vil si du kan levere tilbake varen(e) når som helst innenfor 14 dager så lenge varen(e) ikke er skadet.
Vårt mål er å alltid ordne opp, så er det noe du er misfornøyd med eller angrer på – ta kontakt!
Vi setter pris på om du leverer tilbake varer i originalemballasje. Selv om produktet ikke er brukt er det vanskelig for oss å selge varer uten emballasje. Du trenger ikke bruke angrerettskjema for vår del, bare ta kontakt på hjelp@slkmyk.no så fikser vi dette så enkelt som mulig for deg!

Vilkår for retur av vare
For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje, med alle merkelapper hengende på, uten lukt eller merker. Pakkelappen som ligger i pakken når du mottar den, må følge med i returen.
Dersom du returnerer en brukt vare, vurderer vi varens verdireduksjon, og tilbakebetaler varens brukte verdi. En vare uten originalemballasje, merkelapper eller med lukt/merker vil anses som brukt og hele beløpet vil ikke være kvalifisert for tilbakebetaling.
Kunden må selv dekke returkostnaden.

Vi tar et behandlingsgebyr på 300kr på alle varer over 1500kr. For alle varer under 1500kr tar vi 129kr. 

(Det er ingen behandlingsgebyr på reklamasjoner.)

Uavhentede bestillinger
Vi forbeholder oss retten til å debitere kostnadene for den håndteringen som oppstår når en pakke ikke blir hentet (returfrakt, ekspedisjonskostnad osv.). Derfor tar vi ut en avgift på 199kr dersom pakken ikke hentes ut. Forsendelsen ligger på posten i 14 dager før den returneres til oss. Observer derfor at dersom du angrer et kjøp og vil returnere varen må du først hente ut pakken og deretter returnere. Pakker som ikke blir hentet ut regnes ikke innenfor angreretten.
OBS: For å unngå at varen blir sendt feil eller ikke levert av postbud er det viktig at du legger inn riktig navn, adresse og postnummer når du bestiller. Det er også viktig at postkassen er merket med samme navn som i bestillingen.  


Når får jeg tilbakebetaling for min retur?
Vi jobber hardt for å behandle din retur i løpet av 7-10 dager etter at du sendte pakken tilbake til oss. Ved retur tilbakebetales pengene til samme betalingsmetode du benyttet deg av ved bestilling. Fra den dagen du mottar bekreftelse på mottatt retur med returbeløp vil Stripe tilbakebetale til ditt bankkort/bankkonto i løpet av 10 virkedager, hos PayPal vil du ha returbeløp tilgjengelig på din PayPal konto i løpet av 1-2 virkedag, mens hos Klarna vil du få returbeløpet kreditert din Klarna faktura i løpet av 1-2 virkedager.